مرکز تخصصی طراحی مهندسی، ساخت، تولید و بازرگانی تجهیزات و ماشین آلات صنعتی

شرکت بین المللی پاراکس بیوسان، یک سازمان مهندسی، مشاوره ای و بازرگانی در زمینه مکانیک و برق، بر پایه علم و فناوری است که راه حل های مهندسی شده و نوآورانه ای برای مشکلات ارائه می‌دهد و در سال 2010 تاسیس شده است.

از سال 2010، شرکت پاراکس خدمات مهندسی شده ای به طیف گسترده ای از مشتریان در صنایع مختلف از جمله صنایع شیمیایی، نفت، گاز و پتروشیمی، پزشکی، غذایی، مسکونی و … ارائه داده است. تخصص مهندسان پاراکس در زمینه مشاوره، مدیریت، طراحی، تهیه، ساخت و اجرای سیستم های گرمایش، سرمایش، تهویه مطبوع، انواع سیستم های انتقال سیالات، توسعه سیستم های کنترل صنعتی و تجاری و تجهیزات پزشکی است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کمپرسور هوا (Air Compressor)

 

کمپرسور هوا یا کمپرسور باد یک دستگاه مکانیکی است که به وسیله کاهش حجم هوا، فشار آن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این نوع کمپرسور در دسته تجهیزات پنوماتیک قرار دارد و در کاربردهای مختلفی یافت می شود. به همین دلیل تقاضای این نوع کمپرسورها بسیار زیاد است.

عمدتا کمپرسورهای هوا در دو نوع زیر وجود دارند:

  • سیلندر پیستونی
  • اسکرو

این دو نوع کمپرسور هوا شامل مدل های مختلفی هستند و قادرند از ظرفیت های پایین در حد باد کردن لاستیک دوچرخه و اتومبیل تا ظرفیت های بالاتر صنعتی در تاسیسات و نیروگاه ها پشتیبانی کنند.

بطور کلی کمپرسورهای هوا را می توان در سه رده طبقه بندی کرد:

رده خانگی:

کمپرسورهای هوای رده خانگی در دسته کمپرسورهای سیلندر پیستونی یک مرحله ای قرار دارند. از این رده کمپرسورها به منظور مصارف خانگی مانند باد کردن لاستیک، محصولات بادی و برخی از ابزارهای پنوماتیک مانند تجهیزات منگنه و میخ زن استفاده می شود.

رده حرفه ای:

کمپرسورهای هوا در رده درجه حرفه ای قدرت بیشتر و فشار بالاتری را فراهم می کنند. این رده از کمپرسورها می توانند بصورت های سیلدر پیستونی دو مرحله ای یا اسکرو باشند و قادرند قدرت بیشتری برای راه اندازی همزمان چندین تجهیز پنوماتیک فراهم کنند.

رده صنعتی:

کمپرسورهای هوا رده صنعتی، یک منبع تغذیه قابل اطمینان در کارخانجات، تاسیسات و کاربردهای مختلف مانند روی دکل های نفتی خواهند بود. این رده از کمپرسورهای باد به منظور تامین جریان ثابت هوای فشرده برای مدت زمان طولانی طراحی شده اند. کمپرسورهای این رده با اجزای با کیفیت بالا ساخته می شوند و همچنین امکان شخصی سازی به منظور افزایش بازدهی انرژی، بهبود عملکرد و قابلیت اطمینان برای کاربردهای مختلف در این رده فراهم می باشد.

 

شرکت بین المللی پاراکس

  • ۰۰/۱۱/۱۸
  • شرکت بین المللی پاراکس بیوسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی